✔ Maatwerk advies
✔ Kleurmeesters
✔ Vakkundige kwaliteit
✔ Klantgerichte service

Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Azi Academy

Bij Azi Academy streven we naar de hoogste kwaliteit in onze trainingen en diensten. Mocht u onverhoopt ergens niet tevreden over zijn, dan vernemen wij dit graag. Wij hanteren een transparante en zorgvuldige klachtenprocedure om tot een passende oplossing te komen. Iedere klacht wordt met zorg, aandacht en vertrouwelijkheid behandeld.

 

Hoe werkt het?
  1. Binnen 48 uur ontvang je een bevestiging van ontvangst van je klacht.

  2. Binnen 2 weken ontvang je een inhoudelijke reactie van onze klachtenbehandelaar.

  3. Indien nodig plannen we een gesprek in om samen naar een passende oplossing te zoeken.

  4. We streven ernaar de klacht uiterlijk binnen 4 weken op te lossen.

 
Niet tevreden met de uitkomst?

Ben je het niet eens met onze afhandeling van de klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan De Geschillencommissie, waarbij wij als opleidingsinstituut zijn aangesloten. Meer informatie vind je op www.degeschillencommissie.nl.

 
Contact

Heb je vragen over het indienen van een klacht of hulp nodig bij het invullen van het formulier? Neem gerust contact met ons op:

📧 info@aziacademy.nl
📞 010-4122859

 
Privacy

Jouw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de behandeling van je klacht en worden vertrouwelijk behandeld volgens de geldende AVG-richtlijnen.

× Hulp nodig?
Mijn winkelwagen
Je winkelwagen is leeg.

Het lijkt erop dat je nog geen keuze hebt gemaakt.